6 Kasım 2014 Perşembe

Blog ödülleri


Geçen hafta okumayı çok sevdiğim Kitaplık'ın yazarı Eren beni blog ödüllerine layık görmüş. Eren'e tekrar teşekkür ediyorum ve ben de sevdiğim blogları sizlerle paylaşmak istiyorum. Eğer siz de blog ödülleri vermek isterseniz, kurallar basit: Yukarıdaki ödül resmini paylaşmak, size ödül veren blogun adresini paylaşmak ve 15 bloga ödül vermek. 

Çok zor bir işmiş bu gerçekten. O kadar uzun bir blog okuma listem var ki sadece 15 tane seçmek zor oldu. Beni okuyan, yorum bırakan, okumaya, yazmaya, düşünmeye teşvik eden ya da yazmayla, kırtasiyeyle, kendin yapma, üretmeyle ilgili yazan, güldüren, güzel fotoğraflarla içimi açan Türkçe blogları aldım listeme. Unuttuklarım vardır mutlaka. Gücenmesinler,darılmasınlar, onlar da kendi listelerini yapsınlar :)

Alfabetik sırayla benim listem:


  • A Peripatic Perspective
  • Bana Sıkça Yaz
  • Ben Raif
  • Biraz Konuşalım Bari
  • Dostlar Kütüphanesi
  • Erguvan Kalem
  • Eski Taş
  • Extra Bagage
  • Kalem Treni
  • Kitaplık
  • If You Want to Be
  • Mürekkep Kulislerinden Bir Fare
  • Pınar Atay
  • Rafların Arasından
  • Renkli Kitap



  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder