8 Temmuz 2015 Çarşamba

Birine mektup yazabilmek... - Nasıl yazıyorum? #27



"...Birine fikirlerinizi aktarabildiğinizi hissetmek, masanıza oturup kalemi elinize almak, düşüncelerinizi kelimelere dökmek gerçekten muhteşem!" demiş  Haruki Murakami. Pinterest'te Little Girl Designs'in mektup yazmaya başlangıç için konu önerilerine denk gelince yaz için yazma projeleri arayanlara güzel bir öneri olacağını düşündüm. Mektup yazacağınız kişiyi bulduktan sonra aslında ne yazacağınıza karar vermek zor olmasa gerek. Yine de size birkaç fikir:

1. Cesaret verici bir mektup,

2. Kendi amaçlarınızdan bahseden bir mektup,

3. Gününüzden, projelerinizden bahseden bir mektup,

4. En son gezdiğiniz şehirden, müzeden, sergiden ve size hissettirdiklerinden bahseden bir mektup,

5. ya da hepsinden az az bahseden bir mektup...

Little Girl Designs mektubunuza fotoğraf, kartpostal, kağıttan objeler, karalama, resim ya da şiir ekleyebileceğinizden de bahsetmiş. Bence çok güzel fikirler.

Ben en son İngilizce öğrenirken mektup arkadaşıma mektup yazmıştım sanırım. Siz en son kime mektup yazdınız?

Yaz ve tatile özel başka bir yazma projesi için, daha önce bahsettiğim bu kartpostal projesine de göz atmayı unutmayın.




4 yorum:

  1. Konu sıkıntı değil de önemli olan yazacak birini bulmak, okuyan kişi fikirlerinize değer vermeyebilir o zaman kötü hissetmeyecek misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacak birilerini bulmak tabii ki kolay degil. Hele de yazacaklarini onemseyecek birilerini bulmak. Ama bence kotu hissetmemeli yazan kisi. Sonuc olarak karsindakinin dusuncelerini kontrol edemezsin.

      Sil
    2. selamlar,yine geç kaldım sevgili defter...Mektup yazmayı ne çok severdik bir zamanlar,mektup en değerli iletişim aracıydı o tarihlerde.Bir de mektup biiriktirme huyum vardı ve hala sakladığım o çok sevdiğim insanlara ait anılar....Bunu kendi sayfamda yazmayı istedim birden...Bir kaç gün sonra sayfamda görüşmek üzere...Mektup öykülerinde...

      Sil
    3. Sabirsizlikla bekliyorum Pinar hanim :)

      Sil