3 Mart 2014 Pazartesi

Notlar - Nasıl yazıyorum? #4


Siz de benim gibi bir işi yaparken başka şeyleri düşünmekten, bir proje bitmeden diğerine başlamaktan kendinizi alamıyorsanız, mutlaka not alın. Üstelik bu notlar ne kadar detaylı olursa, daha sonra hatırlamak o kadar kolay. Sürekli yanınızda defter taşımaya üşeniyorsanız, akıllı telefon uygulamaları bu durumlar için hayat kurtarıcı. Benim en çok kullandığım uygulama Evernote. Hem sınıflandırma yapmak çok kolay, hem de bir çok farklı formatta (yazı, fotoğraf, ses kaydı ya da internet sitelerinden kesme yapıştırma gibi) not alabiliyorsunuz. Defter sevdalıları ise fihristli defterleri seçerlerse daha rahat ederler. Böylece birbirinden bağımsız projeler hakkında tek bir deftere not almak daha kolay oluyor.

2 yorum:

  1. not almam gerektiğini artık birçok şeyi unuttuğumu gördükçe anlıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Buket, bizim gibi yazan cizen, icerik uretmeye calisan herkesin not almasi gerek. Hafizama ben de guvenemiyorum son zamanlarda, ugrasilan cok sey olunca ne yazik ki hatirlamak da guclesiyor. "Soz ucar, yazi kalir", biz de yazmaya devam edelim.

    YanıtlaSil