6 Ocak 2015 Salı

Bir defter hikayesi #5 - Papier Tigre Not Defterleri

Dün Berkin Elvan'ın doğum günü olduğu için haftalık blog yazısını bir gün gecikme ile yazıyorum. Size bugün geçen yıl aldığım üçlü bir not defteri setinden bahsedeceğim. Kaliteli kağıdı ve rahat taşınabilir boyutuyla kısa sürede çok sevdiklerim arasına girdi. Siz de zaten bir çok kez fotoğraflarını blogda gördünüz.


Can sıkıntısıyla girdiğim sinemanın mağazasında bu Papier Tigre defterleri görünce dayanamadım, özellikle grafik desenleriyle beni cezbettiler. Benim elimdeki desen Papier Tigre markasının MK2 sinemaları ile işbirliği ürünü. Defterler Fransa üretimi. Set; bir çizgili, bir kareli ve bir çizgisiz not defterinden oluşuyor ve metal klipsle birbirine tutturulmuş halde geliyor. Defterlerin her biri 48 sayfa ve A6 boyutunda.


Geri dönüştürülmüş kağıttan yapılmış olmaları da yine beğendiğim özelliklerinden. Üstelik dolmakalemle yazmaya da uygun. Ne kırçıllanma yapıyor, ne de sayfa arkasında gölgelenme ya da kanama. Defter kağıtlarının hepsi farklı renklerde. Çizgili olan bej, kareli gri ve çizgisiz olan beyaz.


Ben şu anda sadece kareli olanı yazma günlüğüm olarak kullanıyorum ve yazma seanslarımın başlangıç ve bitişlerini, o gün ne üzerinde çalıştığımı, kaç kelime yazdığımı, hangi zorluklarla karşılaştığım, bu sorunları nasıl çözdüğüm ya da çözebileceğim gibi detayları not ediyorum. Diğer defterler de mutlaka kendilerine uygun bir işlev bulacak yakında. Hatta bittikçe yenilerini de edineceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder