28 Eylül 2015 Pazartesi

Başucumda kitap #2 - Yaz Okuma Şenliği Son Raporu

Herkese selamlar,

İlk yarıdan sonra hızım yavaşladı, seçtiğim kitapların da etkisiyle ne yazık ki istediğim kadar okuma yapamadım. Son yarıda 4 kitap, 959 sayfa okudum,  toplamda 12 kitap, 2516 sayfa. 19. kategoriden aldığım ekstra 30 puanla beraber Yaz Okuma Şenliği toplam puanım 175.

Bu yarıda okuduğum kitaplar aşağıda, ilk yarı raporumda da 2015 yazının diğer kitaplarını bulabilirsiniz.


19. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplam 60 puan): Aynı yazardan üç kitap. (Kitaplar aynı seriye ait olabilir).


- Paulo Coelho'dan üç kitap okumayı tercih ettim. Uzun zamandır okunmayı bekliyorlardı. Bu üç kitap içinden en beğendiğim Hac, en az beni kendine bağlayan ise Zahir oldu.


316 sayfa
261 sayfa
223 sayfa

22. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört kitap.

Hikaye kitapları:

- Eldivenler, hikayeler / Murathan Mungan

159 sayfa



6 yorum:

  1. Ben paulo coelho dan simyaciyi okudum bi tek.. guzel bi kitapti o da :-)
    Murathan mungan bu aralar cok ismi gecen bi yazar.. sen nasil buldun??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murathan Mungan'in hem romanlarini, hem de oyku kitaplarinin cogunu okudum ve seviyorum. Tavsiye ederim hic okumadiysan.

      Coelho da ara vererek okusam belki hosuma gidebilirdi ama cok geldi heralde 3 romanini bir ay icinde okuyunca.

      Sil
  2. Bence Paulo Coelho' nun seçtiğin kitaplarından dolayı biraz ağır gelmiş şimdiye kadar 1-2 kitabı haricinde hepsini okudum.Belki Veronika Ölmek İstiyor, Piedra Irmağının Kıyısında Oturup Ağladım, Beşinci Dağ ya da Onbir Dakika'dan ikisini seçebilirdin daha akıcı olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de. Piedra Irmagi'ni okudum, digerlerine de bakacagim. Aslinda birbirine referanslar veren kitaplar ucu de, o yuzden hosuma gitti. Ama sanki kis/sonbahar kitabi gibi geldi bana, yaza uygun degiller pek. :)

      Sil
  3. defterdeffter'e ne oldu? :) Kaybettim güzelim blogu diye epey üzülmüştüm. Tesadüfen buldum burayı tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim yorumunuz icin, yoklugu hissedilmis demek ki blogun. Hem uzuldum, hem sevindim.;)

      Defterdeffter Yaziperver oldu :) Surada aciklamistim isim degisikligini: http://yaziperver.blogspot.fr/2015/02/yazperver-ve-kitaplarn-evi.html

      Bir daha blogu kaybetmemek ve her yazidan haberdar olmak icin Google Friend Connect'ten bloga uye olabilirsiniz. :)

      Sil