26 Ekim 2015 Pazartesi

Kasım ayı kapıda! #NaNoWriMo ve #AcWriMo için hazır mısınız?



Herkese selamlar,

Kasım ayı kapıda! ve NaNoWriMo zamanı! Eğer blogu bir süredir takip ediyorsanız, geçen sene de ABD'de düzenlenen National Novel Writing Month (NaNoWriMo - Ulusal Roman Yazma Ayı)'na katıldığımı ve tezimi bu şekilde yazdığımı biliyorsunuz. Tez bitti :) ama yazma tabii ki bitmedi! Ben bu kasım ayında da Nanowrimo, daha doğrusu onun akademik versiyonu olan AcWriMo'ya katılacağım. Eğer sınırlarınızı zorlamak ve yazmak istiyorsanız siz de bana katılabilirsiniz. Detaylar için aşağıdaki iki yazıma bakmayı unutmayın ve sorularınız varsa bu yazının altına yorum bırakın. Elimden geldiğince cevap vereceğim.

Yazmak istiyor ama nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız, daha önce iki ay boyunca uyguladığım yazma rutini yazılarına da göz atabilirsiniz. Ben her gün blog yazısı yazmayacağım bu sefer, ama her gün bloga girerek ve ilgili blog yazısını takip ederek siz de yazma rutininizi oluşturabilirsiniz. Sorularınız olursa cevaplamak için burada olacağım.

Defterler, kalemler hazırlasın! Hep beraber yazıyoruz!


NaNoWriMo ya da AcWriMo için:

- #AcWriMo başlıyor!
- #AcWriMo Planım - Nasıl yazıyorum? 16

Yazma rutini yazıları için:

- Haziran 2014 hazırlık yazıları:
1. Yeni ay, yeni alışkanlıklar - Yazma rutini oluşturmaya var mısınız?
2. Neden ve nasıl yazacağız? - 5 soru ve cevapla yazma rutinine genel bakış

- Haziran 2014 ilk yazısı: Neden yazıyoruz? Yazma rutini/2 adım 1
(Takip eden günlerde de diğer adımları bulacaksınız. İlk yazma rutininde ne yazdığımı merak ederseniz her yazı sonundaki bağlantıya tıklamanız yeterli.)

- Bütün yazma stratejilerine ulaşmak için: Yazma stratejileri

9 yorum:

  1. Hem de ne bicim. Bu sene AcWriMo'da ben de varim!

    YanıtlaSil
  2. Kasimda makale baskadir :D
    Ee bitti mi doktoran???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasimda, makale, siir, roman, masal baskadir. :D Bitti sayilir, birkac formalite daha tamamlandi mi artik bana doktor diyebilirsiniz.

      Sil
    2. Yuppi :D
      Bu arada ben de promodoro teknik olayina girdim ders çalışırken :) kendimi biraz pavlov'un kopegi gibi hissetmeye başladim ama iyi oluyor calisirken :-)

      Sil
    3. Doktorcum, ders calisirken hersey makbul. ;)

      Sil
  3. yine mi geç kaldım...Napcaz şimdi....

    YanıtlaSil
  4. sizi özledim nerelerdesiniz...

    YanıtlaSil