2 Mart 2015 Pazartesi

Bir defter hikayesi #6 - Yazı motivasyon defteri


Zinciri kırmamanın önemini bu aralar daha da iyi anlıyorum. Ara verince blog yazılarına, hem yazmak için zaman, hem de yazacak konu bulmak zorlaşıyormuş gerçekten. Üstelik bu aralar bütün zamanımı da teze ayırdığım ve normal çalışma kapasitemin de çok üstüne çıktığım için daha da zorlaştı hem blogları takip etmek, hem de içerik üretmek. Umarım yine haftalık yazı düzenine geri dönebilirim.


Siz büyük bir ihtimalle giriş ve sonuçlarla ilgili bir yazı bekliyordunuz, ama sizden geri dönüşler beklentilerinizin yüksek olduğu hissini uyandırdı bende. Özellikle edebi yazılar için bir süre daha araştırmak zorunda hissettim kendimi. O yüzden bir defter hikayesi ile devam edelim.

Bu defteri Mürekkep Faresi'nin çekilişinde kazanmış ve bir teşekkür yazısıyla daha önce paylaşmıştım. Uzun süre bu güzel defteri nasıl hakkıyla kullanabileceğim konusunda tereddüt ettim. Sonuç olarak sizinle de arada bir paylaştığım yazmakla ilgili sözleri bu defterde toplamaya karar verdim.


Spiralli oluşu ve küçük boyutuyla masa takvimleri gibi dik durabiliyor, ben de hemen bilgisayarımın yanında tutuyorum. Lenwa markalı 7.5 x 10.5 cm boyutlu bir defter. Çizgili 116 sayfası var. Islak mürekkep ve dolmakalemler için pek kullanışlı değil, ilk resimden de görebileceğiniz gibi sayfa arkasında kanama yaptı, başka kalemlerle de gölgeleme yapıyor. Karton kapağında Van Gogh'un Garden with Flowers tablosu var. Bence defterin tek eksiği, yanınızda taşımak isterseniz çanta içinde açılmasını önleyecek bir lastiğinin olmayışı. Ama benim kullandığım şekliyle göz ardı edilebilecek bir eksik.

"Güzel defterlerim var, kıyıp da kullanamıyorum. Ne yazabilirim?" diye düşünenlere umarım bir fikir vermişimdir. Siz böyle bir defteri nasıl kullanırdınız?

Herkese iyi haftalar!



2 yorum:

  1. Bir defter hikayesi güzeldi...Öyle çok birikmiş ve boş defterlerim var ki,kıyıp da yazamadığım...Garip değil mi?
    Başlayıp yarım kalmış bir o kadar defteri eklersem...
    boş defter kalmasın bence anı yazalım...Fikir ferdi defter hikayesi,umarım yazabilirim....Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler Pınar hanım. Mutlu oldum fikir verebildiysem.

      Sil