6 Şubat 2014 Perşembe

Kutlama ve İçeriğe odaklanma - Yazma rutini adım #21 ve #22


Dün çok kaotik bir gündü ve ben yazdığım yazıyı paylaşmayı unuttum. Kaldığımız yerden devam...

Lift 21. gününü kutlamaya ayırmış. Uygulamaya başladığınızdan bu yana zinciri kırmadıysanız ne mutlu size. Bugün bunu kutlayalım. Ama benim gibi zinciri kırdıysanız yine de kutlama yapabilirsiniz, çünkü muhtemelen uygulamaya başladığınızdan beri uygulama öncesine nazaran daha çok yazdınız! :)

22. günde Lift yeni bir strateji öneriyor: İçeriğe odaklanma ve tam da her şey yolunda giderken ara verme. Mesela bir cümlenin ya da paragrafın ortasında, tam da ne yazacağınız aklınızda belirginken çalışmayı o gün için bırakma. Ertesi gün ne yapacağınızı bildiğiniz için yazmaya başlamanın çok daha kolay olacağını söylüyor. Ertesi güne kadar ne yapacağınızı düşünüp endişelenmeyin, böylece beyniniz de yazacaklarınız hakkında yorulmayacak ve ertesi gün kaldığınız yerden ve bu sefer enerji dolu bir şekilde devam edebileceksiniz. Bu strateji bir çok kişi tarafından öneriliyor. Ben henüz denemedim ama deneyip buradan sonuçları paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder