1 Şubat 2014 Cumartesi

Sadece başla! - Yazma rutini adım #17


Lift 17. günde sadece başlamanın bile yeterli olabileceğini söylüyor. İlham yazmaya başladığınızda geliyor, yazmak hakkında düşündüğünüzde ya da yazmaya hazırlandığınızda değil. Ve yine tekrar ediyor, beklentilerinizde esnek olun. Yazdığınızın içeriği şimdilik önemli değil, her zaman geliştirmeye ve iyileştirmeye vaktiniz var. Şimdilik yapmanız gereken sadece başlamak ve yazmak. Başlamak bitirmenin yarısıdir derler ya, aynen öyle. 

2 yorum:

  1. Çok güzel bir blog, harika fotoğraflar. Özellikle bu Ganesha'lı defteri çok beğendiğim için buraya not bırakmak istedim. Ellerinize sağlık.

    Bu arada, izleyiciler panosu var mı? Oradan takip etsek?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz icin cok tesekkur ederim. Bu islerde acemiyim. Ne bir izleyici panom vardi, ne de epostayla takip imkani. Ikisini de ekledim. Simdi iki metotla da, ayrica RSS okuyucu kullaniyorsaniz blog adresini girerek de yeni kayitlardan haberdar olabilirsiniz.

    Korler sagirlar birbirini agirlar gibi olacak ama ben de sizin blogunuzu cok begendim, takipteyim.

    YanıtlaSil