8 Haziran 2014 Pazar

Engelleri kaldırmak - Yazma rutini/2 adım #8


İkinci haftanın başındayız. Motivasyonumuzu en yüksek seviyede tutmanın ve yazmaya devam etmenin başka bir yolu da odaklanmanızı zorlaştıran, yolunuza çıkan engellerden kurtulmak. Aynı saatlerde, aynı mekanda yazmak, kendinizi psikolojik olarak yazmaya şartlamak ve yazmanın aslında o kadar da zor olmadığını anlamanız, bir yandan da bulunduğunuz ortamı ve şartları yazmaya elverişli hale getirmeniz, bu engelleri kaldırmanıza yardımcı olacaktır.

Lift, aslında yazmanın o kadar da zor olmadığına dair bir Copyblogger yazısı önermiş. Ben de grup desteğinin altını çizeceğim. Dün "Shut up and Write" (yani "Sus ve Yaz") isimli bir grupta hiç tanımadığım ve hepsi birbirinden çok farklı projeler üzerine uğraşan "yazar"larla tanıştım. Ortak amaç yazmaktı ve biz 2 saat boyunca 4 oturum yaparak sadece yazdık. Oturum aralarında sohbet ettik, zorluklardan, projelerimizden bahsettik. Uzun zamandır bu kadar motive edici bir ortamda çalışmamıştım. Size de bu tür gruplar oluşturmanızı ve destek aramanızı, hatta arada bir bana yorum bırakarak vazgeçmediğinizi hem bana, hem de kendinize hatırlatmanızı tavsiye ederim. Hadi iş başına!

Günün Sözü:

Hayal gücü ancak üzerinde çalışarak gelişir ve yaygın kanının aksine, erişkinlerde gençlere göre daha gelişmiştir.
SOMERSET MAUGHAM

Yazma rutini/1'de ne yazmışım merak ederseniz: Ne gerekiyorsa... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder