1 Haziran 2014 Pazar

Neden yazıyorsunuz? - Yazma rutini/2 adım #1



Yazma isteğinizin nedenlerini bilmek, devam etme isteği ve enerjinizin azaldığı anlarda size yardımcı olacaktır diyor Lift. Ben geçen sefer de söylediğim gibi yazmanın bizleri özgürleştirdiğini düşünüyorum. Yazmak, her zaman kendimi daha iyi ifade etmemi sağladı.

Buna ek olarak, şu anda içinde bulunduğum durum nedeniyle başka nedenleri de var yazmak istememin. Aile fertlerim içinde Alzheimer hastaları var. Onların neler yaşadığını, yaşayacağını biliyorum. Benim de benzer riskler altında olduğum gerçeği beni daha da yazmaya teşvik ediyor. İleride bugünümü, dünümü unutabileceğim ihtimalimi beni korkutuyor. Eğer geçmişimi hatırlayamayacak ve aktaramayacaksam, yazdıklarım en azından bugünümün kaydını tutsun, benden bir iz bıraksın diye düşünüyorum. İşte yazmaya başlamak ve devam etmek benim için bu nedenle de önemli.

Siz neden yazmak istiyorsunuz? Hadi bugün neden yazmak istediğinizi yazın. Aşağıya yorum bırakarak benimle de paylaşırsanız çok sevinirim.

Günün sözü:

"Ben bildiklerimi yazmıyorum, neleri bildiğimi görmek için yazıyorum."
 - Patricia Hampl


Yazma rutini/1'de ne yazmışım merak ederseniz: Yazmak özgürlüktür!

Not: Lift.do sayfasına katılarak oradan da yazma rutinini takip etmek için, kayıt olun ve "Develop a Writing Habit" aktivitesine üye olun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder