20 Haziran 2014 Cuma

Roma - Yazma rutini/2 adım #20


Hepimizin hayatlarında "yazmak" dışında sorumlulukları, görevleri ve zaman ayırmayı sevdiği şeyler var: İşimiz, ailemiz, evimiz, hobilerimiz gibi. Bütün bu sorumluluklar ve değer verdiklerimiz bütün hayatımızı dolduruyor gibi görünebilir, ama istersek her zaman yazmaya zaman ve enerji var. Lift Anthony Trollope'in bütün hayatı boyunca tam zamanlı bir işi olduğunu, ama her sabah 5.30'da kalkıp 3 saat yazarak en çok üreten yazarlardan biri olmayı başardığını söylüyor. Size kimse her gün 3 saat yazmanızı söylemiyor tabii, ama küçük çabaların sarfederseniz sonunda sizi büyük başarıların beklediğini unutmayın. Sadece biraz sabır. Sonuç olarak, Roma da bir günde inşa edilmedi.

Günün sözü:

Söylenmemiş bir hikayenin içinizde yarattığından daha güçlü bir ıstırap yoktur. 
- Maya Angelou

Yazma rutini/1'de ne yazmışım merak ederseniz: Yavaş yavaş, adım adım...


Not: Ben Temmuz ayı boyunca toplamda 50000 kelime yazmayı hedefleyen Camp NaNoWriMo'ya kaydoldum. Hedef çok yüksek ama denemeye değer. Bana katılmak isteyen var mı?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder